Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Informacja dla osób głuchych i słabosłyszących
BIP
RODO - tak przetwarzamy Twoje dane osobowe
Link do strony z ofertami pracy
Defibrylator oraz przeszkolone osoby w budynku PCŚ
Profil Centrum Inicjatyw Rodzinnych na portalu Facebook

Logo Poznańskiego Centrum  Świadczeń

Szanowni Klienci,

w związku z zamknięciem punktów obsługi klienta Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych, a tym samym brakiem możliwości potwierdzenia przez zarządcę wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego istnieje możliwość złożenia niepotwierdzonego wniosku (z pozostałymi wymaganymi dokumentami).

Wnioski z uwagi na zamknięcie punktów obsługi klienta Poznańskiego Centrum Świadczeń w dniach od 13 marca 2020 r. do 24 marca 2020 r. prosimy przesyłać w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie wniosku) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłką pocztową. Po ponownym otwarciu punktów obsługi klienta Poznańskiego Centrum Świadczeń pracownicy PCŚ skontaktują się z każdym z klientów w celu ustalenia dalszego trybu postepowania w zakresie dodatku mieszkaniowego.

Osoby, które nie mają możliwości przekazania wniosku za pomocą narzędzi elektronicznych lub drogą pocztową proszone są o kontakt z Pracownikami Poznańskiego Centrum Świadczeń pod numerami telefonów:

  • 61 878 45 03
  • 61 878 45 04