Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Informacja dla osób głuchych i słabosłyszących
BIP
RODO - tak przetwarzamy Twoje dane osobowe
Link do strony z ofertami pracy
Defibrylator oraz przeszkolone osoby w budynku PCŚ
Profil Centrum Inicjatyw Rodzinnych na portalu Facebook

Logo Poznańskiego Centrum  Świadczeń

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że od 27 kwietnia 2020 r. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie Poznańskiego Centrum Świadczeń przy ul. Wszystkich Świętych 1. Do odwołania pozostaje zamknięty punkt obsługi klienta zlokalizowany przy ul. S. Małachowskiego 10 oraz Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. F. Ratajczaka 44.

Obsługa klienta będzie działała na zasadzie biura podawczego co oznacza, że wnioski klientów o świadczenia będą weryfikowane tylko pod kątem poprawności wpisanych danych w formularzach. Dokumenty, które klient będzie zobowiązany dostarczyć np. ,,na wezwanie’’ wystarczy pozostawić w urnie zlokalizowanej przy wejściu do budynku bez konieczności udawania się na salę bezpośredniej obsługi klienta.

Klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy zobowiązany jest zdezynfekować dłonie, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Należy również pamiętać o zachowaniu co najmniej 1,5 m dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi klienta.

Z uwagi na bezpieczeństwo Klientów i Pracowników Poznańskiego Centrum Świadczeń obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci.

Do budynku jednorazowo wpuszczanych będzie 15 klientów. Pozostałe osoby będą musiały poczekać na zewnątrz budynku na swoją kolej, dlatego też proszę, aby do Poznańskiego Centrum Świadczeń przychodziły tylko osoby załatwiające swoje sprawy bez osób towarzyszących.

Obsługa klientów będzie odbywała się również telefonicznie pod dedykowanymi numerami telefonów:

  • 61 878 45 03
  • 61 878 45 04

Cały czas istnieje możliwość załatwiania swoich spraw za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub eBankowości. Pytania dotyczące świadczeń można kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Mam nadzieje, że podjęte działania spotkają się z Państwa zrozumieniem i wyrozumiałością dla zaistniałej sytuacji, w której się znaleźliśmy.

Grzegorz Karolczyk

Dyrektor Poznańskiego Centrum Świadczeń